Dostępne formy płatności:

  • przelew tradycyjny – wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego. Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na koncie e-sklepu.
  • przelew elektroniczny – szybka i wygodna forma płatności, realizowana przez operatora płatności elektronicznych.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest serwis Przelewy24 lub Cinkciarz Pay.

Rozliczenia płatności online przeprowadzane są również przez serwis Przelewy24 (www.przelewy24.pl) oraz Cinkciarz Pay  (www.cinkciarz.pl)

Jeśli transakcja – opłacenie zamówienia w trybie on-line – nie powiodła się lub wybrali Państwo przelew tradycyjny prosimy o:

  • zalogowanie się do swojego Panelu Klienta i tam ponowić proces zapłaty za zamówienie

lub

  • wykonać przelew tradycyjny na nr 58 1050 1100 1000 0090 8120 9570 w tytule płatności wpisując numer swojego zamówienia (odbiorcą jest: PetAnimal sp. z o.o.)

Jeśli coś poszło nie tak, to prosimy o informację na adres mail [email protected] lub zwrotnie odpowiadając na informację o zamówieniu.

 

Czas realizacji i koszty dostawy

Całkowity koszt dostawy i szacowany czas wysyłki zamówienia następuje po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy oraz metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną kwotę do zapłaty.

W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania na rachunku bankowym Sprzedawcy.

Zamówienia staramy się wysyłać w ciągu 2-3 dni roboczych. Gdyby pojawił się jednak problem, niezwłocznie Sprzedawca informuje mailowo o tym fakcie.

W przypadku wysyłki przesyłki firmą kurierską przybliżony czas dostarczenia wynosi 1-3 dni roboczych. Standardowo paczki nie są wysyłane w tak zwanym „trybie weekendowym”. E-sklep nie ponosi odpowiedzialności za działania logistyczne firmy kurierskiej zwłaszcza w okresach okołoświątecznych czy wyjątkowych.

Podczas ograniczonych czasem promocji w naszym sklepie PETs’DIET oferujemy dostawę „gratis”, o czym informujemy wybranych Klientów zapisanych do newslettera lub na bannerze pojawiającym się na stronie www.petsdiet.pl. Tylko w tym czasie zasada ta obowiązuje niezależnie od ilości czy wagi paczek. Zamówienia takie wysyłane są zawsze za pośrednictwem firmy InPost. Jeśli zamówienie, z powodów logistycznych, miałoby być dostarczane w kilku etapach, koszty przesyłki naliczone zostaną tylko raz.

Przy standardowych zamówieniach, bez promocji Klient ma do wyboru opcję wysyłki paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej po przedpłacie – koszt przesyłki wynosi 18 zł w przypadku wysyłki za pośrednictwem InPost, lub 22 zł w przypadku wysyłki za pośrednictwem DHL, a dostawa do wybranego paczkomatu spowoduje doliczenie do zamówienia kwoty 15,00 zł. Zamówienia w promocji, o wartości powyżej 300 zł wysyłane są bezpłatnie tym kanałem.
Koszty wysyłek poza granicę Polski są indywidualne i zależą od kraju docelowego, a ewentualne (poza UE) koszty celne leżą po stronie odbiorcy.

Sklep nie posiada punktu osobistego odbioru i zwrotu towarów.